Obsługa klienta
Nasz zespół zawsze jest gotowy Ci pomóc
Odpowiedzi na typowe pytania dotyczące zakupów
Zamówienia i wysyłka
Czas realizacji zamówienia jest w zależności od wyboru formy przesyłki
W sklepie internetowym Mentor.org.pl możesz skorzystać 3 form dostawy:
- Paczkomaty InPost – 2-3 dni – 16,97zł;
- Kurier Pocztex – 1-2 dni – 19,97zł
Przesyłki są realizowane po zaksięgowaniu wpłaty w każdy roboczy wtorek i czwartek tygodnia.
Meditation williamsburg kogi blog bushwick pitchfork polaroid austin dreamcatcher narwhal taxidermy tofu gentrify aesthetic.
Skontaktuj się z nami jak najszybciej po dokonaniu zamówienia na biuro@sklepmentor.pl i napisz w wiadomości mailowej nowy lub prawidłowy adres wraz z numerem zamówienia.
Status zamówienia będziesz otrzymywał na bieżąco mailowo, czyli informacje o potwierdzeniu dokonaniu płatności, oraz o wysyłce produktu.
W Sklepie mentor.org.pl zamówienie składasz przez kliknięcie ikony “dodaj do koszyka” oraz następnie kliknięcie “przejdź do kasy” i wypełnienie formularza, gdzie należy podać: imię i nazwisko, dane do wysyłki, dane kontaktowe mail i nr telefonu. Po wypełnianiu klikamy „kupuję i płacę” gdzie wybierasz formę płatności.
Tak ceny podany są w kwocie brutto zawieją już podatek vat.
Wysyłka realizowana jest na terenie całej Polski.
Tak całość zamówienia przesłana będzie w jednej paczce (w wyjątkowych sytuacjach będziemy Cię informować mailowo).
Najczęstsze pytania dotyczące obsługi posprzedażowej
Zwroty i reklamacje
Tak napisz do nas najlepiej od razu po zamówieniu informację że chcesz zmienić bądź anulować zamówienie. Oczywiście jako konsumentowi przysługuje Ci 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.
- PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – korzystając z danych Przedsiębiorcy podanych w niniejszym regulaminie.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na końcu niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy:
a. w przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem: dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Przedsiębiorcę w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Przedsiębiorca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.;
b. zwrotu płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem;
c. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;
d. Konsument powinien odesłać towar na adres Przedsiębiorcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Przedsiębiorcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni;
e. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;
f. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. - W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą informacja o tym, a także o kosztach zwrotu rzeczy, będzie się znajdować w opisie rzeczy w Sklepie.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
b. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Dane Przedsiębiorcy:
Stowarzyszenie Mężczyźni Świętego Józefa, z siedzibą: ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków wpisaną/wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego przez SĄD REJONOWY DLA KRAKOWAŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000542742, REGON: 360908841, NIP 679-310-87-05.
e-mail: biuro@mentor.org.pl
Ja/My* niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży
następujących
rzeczy* …………………………………………………………………………………………………………………………………
……………. ……………………………………………………………………………………………………………………………..
……………….. ………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………… ………………………………………………………………………………………………………………………
……………………….
Data odbioru: ………………………………………………………………………………………………………………………..
Imię i nazwisko konsumenta(ów) ……………………………………………………………………………………………
Adres konsumenta(ów) ………………………………………………………………………………………………………….
Podpis konsumenta(ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
..
Data ……………………………………………………………………………………………………………………………………
- niepotrzebne skreślić
Jeśli dokonałeś poprawnie zamówienia i otrzymałeś nie ten produkt który zamawiałeś napisz do nas maila na biuro@mentor.org.pl to wyślemy Ci prawidłowy produkt na nasz koszt i poprzedni zabierzemy.
W przypadku zamówienia przez kuriera zawsze sprawdź zawartość przy kurierze jeśli paczka jest uszkodzona na miejscu spiszesz protokół szkody i w ramach reklamacji otrzymasz nowy produkt. Jeśli korzystasz z innej formy przesyłki i zauważysz uszkodzoną paczkę zrób zdjęcia i prześlij reklamację na nasz adres biuro@mentor.org.pl
Zwrot produktu dokonujesz na adres z którego otrzymałeś przesyłkę.
Napisz do nas mailowo na adres biuro@mentor.org.pl chętnie pomożemy.
Skontaktuj się z nami jak najszybciej po dokonaniu zamówienia na biuro@sklepmentor.pl i napisz w wiadomości mailowej nowy lub prawidłowy adres wraz z numerem zamówienia.
- REKLAMACJA i GWARANCJA
- Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Przedsiębiorcy towaru Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami kodeksu cywilnego.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres mailowy Przedsiębiorcy: biuro@mentor.org.pl
- Zaleca się aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru.
- Przedsiębiorca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Konsumenta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 Regulaminu.
- W przypadku gdy na produkt została udzielona gwarancja informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.